Powered By Blogger

Khamis, 12 Julai 2018

Maklumat Peribadi




Mohd Farid bin Shah Bani

No Matrik : 257443


Mohd farid, dilahirkan pada 2 November 1987 di Hospital Besar Alor setar. Merupakan anak    sulong  daripada 4 orang adik beradik. Dibesarkan di Kampung Alor Janggus, semestinya kampung yang penuh dengan sawah padi di pinggiran Bandaraya alor setar.Seorang insan yang berjiwa kental dan gigih dalam apa saja urusan yang dilakukan.Insan yang bertuah ini, tidak terkecuali dariapada merasai keseronokan hidup di kampung seperti aktiviti menangkap ikan di dalam bendang (sawah padi), mandi sungai serta melastik burung. Kehidupan di kampung banyak mengajar erti hidup berdikari dan cekal dalam apa saja perkara yang dilakukan.

Berkahwin pada tanggal 11 March 2016 bersama seorang insan yang bernama Nurul Najjuwa binti Mohd A'sri dan telah dikurniakan seorang cahaya mata perempuan yang diberi nama Nur Ariana Falisha Binti Mohd Farid.

Kini, kami sekeluarga telah menetap di Briged Utara, Ulu Kinta, perak dan saya bertugas sebagai anggota keselamatan Pasukan Gerakan Am.

Hobi : Bermain bola, badminton, menonton wayang dan lain-lain lagi. Itu sahaja yang dapat saya kongsikan hasil dari nukilan saya ini....terima kasih







http://mohdfaridPGA.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan