Powered By Blogger

Khamis, 12 Julai 2018

Keluarga KecilKu



Di sebelah kanan ku, adalah dua insan yang menjadi tulang belakang setiap kejayaan dan pengorbanan diriku ini. Insan yang kumaksudkan ini lain dan tidak bukan adalah isteri tersayang yang bernama Najjuwa binti Mohd A'sri dan anak perempuan kesayangan ku yang bernama Nur Ariana Falisha binti Mohd Farid.

Aku selalu bersyukur dan merasa bahagia hidup bersama keluarga kecilku. Meskipun tidak sesempurna kehidupan orang lain yang telah memiliki segalanya, aku anggap apa yang aku miliki lebih dari cukup. Harapanku adalah keluarga kecilku dapat menikmati hidup yang sempurna. Semua ini kuharapkan kerana aku sangat menyayangi mereka bahkan melebihi dari diriku sendiri.

Sebagai ketua keluarga, aku harus membimbing keluarga, namun sebelum itu aku harus menunjukkan tauladan yang baik untuk mereka.Hidup ini terlalu singkat jika diguanakan untuk hal-hal yang tidak berfaedah.

Untuk keluarga kecilku yang aku cintai, aku harap kita semua dapat jalani hidup dengan bahagia untuk selamanya walau apa pun yang terjadi..InsyaAllah , aminn😊





Tiada ulasan:

Catat Ulasan