Powered By Blogger

Jumaat, 13 Julai 2018

Puteri kesayangan abah



                                         
                                            Wajah Ariana semasa 2 hari dilahirkan

Pada tanggal 12 Disember 2016, aku menjadi insan yang paling gembira kerana menyambut seorang cahaya mata perempuan dan menjadi seorang abah. Alhamdulillah puteri sulong ku dilahirkan dengan penuh sifat dan normal. Dengan berat 3.26 kilogram, aku menemani dan menyambut kedatangan puteri sulong ku bersama-sama isteri di dalam bilik bersalin Hospital Sultanah Bahiyah, Alor Setar. Segala kesakitan dan penderitaan seorang ibu melahirkan anak begitu menyentuh jiwaku. Terpaksa menyabung nyawa demi melahirkan zuriat kami .
Nur Ariana Falisha binti Mohd Farid, Itulah nama puteri sulong kami. Kini, Ariana telah berusia 1 tahun 7 bulan dan menjadi puteri kesayangan abah dan juga ibu. Ariana seorang yang manja dan benar seperti apa yang dikatakan oleh orang ramai bahawa, anak perempuan lebih manja bersama
abah.

                                           
                                                     Ariana semasa berusia 3 bulan

                                                                                
Kedatangan Ariana dalam hidup ku, benar-benar telah merubah hidup kami. Puteri sulong ini telah mengajar ku erti cekal, berusaha gigih mencari nafkah, mengajar erti sabar serta lebih matang dalam menjadi ketua keluarga. Ku harapkan puteri sulong ku ini bakal menjadi seorang anak yang berjasa kepada ibu dan juga abah serta bakal menjadi kakak yang baik kepada adik yang bakal lahir pada bulan November 2018.
                                              
                                                       Ariana semasa berusia 6 bulan

                                             
Wajah terkini Nur Ariana Falisha Binti Mohd Farid

Tiada ulasan:

Catat Ulasan